Helpdesk

Voor wie is de helpdesk?

De helpdesk van Goed gezien is speciaal georganiseerd voor de leidinggevenden die het platform bezoeken. De helpdesk wordt bemand door een preventiespecialist van HCS. Enkel leidinggevenden die toegang hebben (via hun organisatie) tot Goed gezien, kunnen gebruik maken van de ondersteuning via de helpdesk.

Wanneer neem je contact op?

Je kunt bij de helpdesk terecht als jij als leidinggevende vragen over het Goed gezien platform hebt. Of als je behoefte hebt aan ondersteuning ter voorbereiding van het goede gesprek met je medewerker(s). Heb je bijvoorbeeld een lastige situatie met een medewerker of weet je niet zo goed wat je wel of niet kunt doen? Onze preventiespecialist denkt graag met je mee.

Wat zet je in de e-mail?

  • Beschrijf je vraag of de situatie waar je ondersteuning of een sparringspartner voor zoekt;

  • Benoem de organisatie voor wie je werkt en dat je toegang hebt tot Goed gezien;

  • Laat weten hoe de preventiespecialist jou kan bereiken.

De preventiespecialist komt daarna bij je terug met een antwoord of om een afspraak in te plannen.

Helpdesk

Contact opnemen

Bereik de preventiespecialist van Goed gezien via onderstaand e-mailadres.